El dimecres 17 de juny, com que ja estàvem farts de tanta calor, els alumnes de tota l’escola vam decidir marxar d’excursió a la piscina de can Dragó. Vam arribar allí amb transport públic i, després de protegir-nos adequadament del sol, vam esmorzar plegats a la zona de pícnic. Un cop feta (o quasi feta) la digestió, vam posar-nos en remulla, nens i adults, per gaudir d’una jornada ben divertida!

