Hem tingut el privilegi de rebre la visita de deu estudiants sords de l’escola Silviaskolan, de Suècia, i l’experiència no podria haver estat més positiva.
Després d’una primera presa de…
Hem sembrat faves i les hem vist créixer. Hem cuidat l’hort amb molt alegria, volíem menjar faves i ho hem aconseguit! Ens han quedat boníssimes, i per això el Grup 6 vol compartir la recepta…
Mireu quines receptes hem fet el Grup 8 al taller de cuina, uns "Nuggets" de pollastre cassolà al forn i unes “Arepes colombianes”.
Us animem a que proveu la recepta a casa vostra, són molt…